amandasalmaforsberg90

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

måndag

Av amanda forsberg - 20 februari 2012 21:17

Snacka om att man e trött.. Imorn så ska jag på möte .. jippi eller inte men men

 man måste ju gå så... Nu blir det att spela en stund sen så blir de film (igen)

hehehehe ,,, Umgås med syrran en stund innan man ska sova ..

 

älskar dig o de kommer jag alltid att göra <3

miss u so much <3

 

saknar indien så himla mycket.. mitt älskande land <3 goa love yah!

ha en bra kväll

peace ;)

 

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda forsberg - 6 mars 2018 23:45


Hej nu är det ett par år sedan man skrev lite. Har inte skrivit sen 2012 nån gång.   Jaha då har man flyttat tillbaka till mjölby igen då.  Mitt förhållande tog slut nu i Januari men så kan det gå när inte haspen är på som man brukar säga. ...

Av amanda forsberg - 24 mars 2012 17:47


Kan inte förstå att vi inte snackar med varandra längre :( jag skulle inte ha sagt det där till dig.. FÖRLÅT MIG verkligen. vet att du inte kommer att förlåta mig men visst gör som du vill.. jag ber dig ge mig en sista chans för att göra mig b...

Av amanda forsberg - 24 mars 2012 17:47


Kan inte förstå att vi inte snackar med varandra längre :( jag skulle inte ha sagt det där till dig.. FÖRLÅT MIG verkligen. vet att du inte kommer att förlåta mig men visst gör som du vill.. jag ber dig ge mig en sista chans för att göra mig b...

Av amanda forsberg - 18 mars 2012 15:17


   Då kom man hem ifrån göteborg till tessan.. ska vara här tills imorn tror jag.. nu blir de att kolla på tv o chilla lite.. vänta till tessan ska komma hem ifrån sina föräldra..käka lite tillsammans med henne..   var i göteborg som jagsa fö...

Av amanda forsberg - 15 mars 2012 15:00


Varför ringa på dolt nummer o hota .. varför äns tänka tanken..? man måste vara psykisgt störd för att hålla på så... men herre gud -.-bara lägg av .... omoget....   SLUTA RINGA PÅ DOLT NUMMER.. får daaaaamp.. jävla idioter.. sluta hota också...

Presentation


amandasalmaforsberg90

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards