amandasalmaforsberg90

Alla inlägg under februari 2012

Av amanda forsberg - 25 februari 2012 01:25

Kom hem ifrån mjölby precis.. ska se på en film eftersom jag inte kan sova så..

Det var en underbar kväll tillsammans med ismail,ricco o min älskade syster olivia <3...

vi käkade middag tillsammans ... Det var ismail som lagade maten men ricco hjälpte till lite..

Maten var helt underbar god :D .. mäster kocken ismail hehehe :D han e kung på att laga mat :D..

 

nehe nu blir de film o lägga sig i sängen..  mysigt ....

o ska snacka med lovisa :D <3 hehhehe ...

 

 

 

 

 

 

Av amanda forsberg - 21 februari 2012 16:25

Äntligen så får jag träffa dig :D ... så nice asså :D

gud så kul de ska bli... tack kompis för att du ställer upp

för mig.. e evigt tacksam.. ställer gärna upp för dig med ..

 

satt o spelade COD .. fan så kul de e :D ..

ska spela ett par timmar till sen vet i tusan vad man

ska hitta på eller jo förresten om min granne kan vara

klart snart med sina läxor så vi kan ses :D <3..skynda din ananas <3

 

 

Coooooooooooood ... i love it ...

have a nice day peace :D

 

 

 

Av amanda forsberg - 20 februari 2012 21:17

Snacka om att man e trött.. Imorn så ska jag på möte .. jippi eller inte men men

 man måste ju gå så... Nu blir det att spela en stund sen så blir de film (igen)

hehehehe ,,, Umgås med syrran en stund innan man ska sova ..

 

älskar dig o de kommer jag alltid att göra <3

miss u so much <3

 

saknar indien så himla mycket.. mitt älskande land <3 goa love yah!

ha en bra kväll

peace ;)

 

        

Av amanda forsberg - 19 februari 2012 23:00

Idag så har jag varit med fanny o de var kul som vanligt :D hehehe

Var o handlade idag med :D ... mm chips vad gott :D ...

 

sitter här helt själv.. mamma ligger o sover.. syrran e hos pojkvännen.

O jag får sitta här som sagt själv o får väl kolla på film .. orkar inte spela idag.

vet inte varför ...aja film o sova... mumsa lite på chipsen också XD....

 

ha en bra kväll

peace ;)

 

såhär känner jag mig just nu...

hahahhaah så skön bild :D

Av amanda forsberg - 18 februari 2012 23:51

Haft liten pratstund med min fina malin svensson :D <3

Du finns alltid där för en.. DU e en stört skön tjej som allt ser

till att man mår bra.. tack för att du finns hjärtat..

älskar dig min barndomsvän kramar<3 

 

till dig malin ifrån mig :D peace ;)

Av amanda forsberg - 18 februari 2012 22:40

 WTF min mobil laaaaa av :(

fick ta tillbaka min gammla mobil o ska lämna

min iphone till min kompis så han kan fixa den åt mig..

hoppas att han kan fixa den..

 

snyft ingen iphone :(

 

annars så får jag köpa en annan mobil istället..

e fett irreterande ... ååååååååååååååååhhhhhhh

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamppp..

 

sova snart  men innan de så blir de att kolla på film om

jag inte somnar innan dess hahhahaha XD aja godnatt

 han en bra kväll

peace ;)

 

 

Av amanda forsberg - 18 februari 2012 14:02

Då har man varit på city gross o handlat lite käk o godis plus cola `:D

gött ,gött :D

 

Nu blir det bara att ta de lugnt o kolla på film...

spela lite :D ...

 

saknar dig som fan.. älskar dig bby<3

 

du vet vem du e jag saknar dig sjukt mycket gumman..

hör av dig snart kram..

 

Senare ikväll så e de melodifestivalen :D nice :D

Blir att träna också idag ..

 

Av amanda forsberg - 17 februari 2012 14:23

jag vet inte hur jag ska förklara detta för dig men jag ska försöka att förklara så gott jag kan.Du är det bästa som har hänt mig. jag är så himla glad att jag har dig i mitt liv nu. jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Mitt liv är ditt liv.jag vill dela allt med dig.Du ser mig för den jag är och inget annat. jag älskar verkligen att du ser mig för den jag är.jag skriver texter för att bevisa hur stolt jag är eftersom att jag har dig i mitt liv nu.Bevisar också hur mycket jag älskar dig som min bästa vän och syster. Du rättar mig när jag är har fel.Det är vad vänner är tillför.Nu när vi är bästa vänner.Vi beteer oss som att vi riktiga syskon o de älskar jag.Har aldrig haft en sån här underbarvän som dig gumman.jag vet inte vad jag ska säga mer till dig.jag vill bara att du ska förstår hur jävla glad o lycklig jag är nu.ingen har gjort mig såhär jävla glad o lycklig.jag kommer göra allt för att du ska må bra o så.vill se dig lycklig.jag försöker bara att vara en vän för dig.jag kommer alltid att finnas där för dig.jag svär på gud o mitt egna hjärtan på de.skulle aldrig kunna svika eller ljuga för dig.sån idiot är inte jag o de vet jag.Du kommer alltid att ha mig tills den dagen jag dör. jag uppskattar allt med dig gumman.. Du betyder så himla mycket för mig <3..

 

 



Presentation


amandasalmaforsberg90

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards